حدیث روز

پرچم فلاند رانمی بینید ! این ویندوز 8 است !
 
آموزشی و نرم افزار
آموزشی ونرم افزار
 
 
سه شنبه 19 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 20:5 ::  نويسنده : سیدمحسن بیرجندی

http://blogcod.parsskin.com/zibasazi/mazhabi/48.gif

امروز بالاخره مایکروسافت لوگوی ویندوز ۸ را رونمایی کرد، ویندوز ۸ بازنگری کاملی بر سیستم عامل ویندوز است، برای این که این بازنگری کامل باشد، لوگوی ویندوز هم باید طراحی مجدد می‌شد، در طراحی تازه مایکروسافت تصمیم گرفت که جلوه‌ای از رابط کاربری «مترو» که در ویندوز ۸ از آن استفاده می‌شود، در لوگو به نمایش بگذارد.

قرار شد که شرکت Pentagram این کار مهم را انجام بدهد، مایکروسافت شیفته طراحی‌های گرافیکی کلاسیک این شرکت شده بود که با اصول طراحی مترو کاملا جور بود.

در نشستی مشترک، تعدادی از اعضای شرکت پنتاگرام مثل پائولا شر، مایکل بیروت و دانیل ویل به همراه تعدادی از طراحان و رؤسای بازاریابی مایکروسفات گرد هم آمدند، آنها یک روز تمام به مرور فلسفه طراحی «مترو» پرداختند و تاریخچه برند ویندوز و ارزش آن را با هم مورد بررسی قرار دادند و به ترجیحات این روزهای دنیا در زمینه  طراحی گرافیکی و فناوری هم توجه کردند، چرا که به قول جورج اورول، «برای دیدن آنچه درست در پیش روی ماست، نیاز به تقلایی مداوم داریم.»

 

http://davoodonline-ir.persiangig.com/gif/edame-matlab.gif
 

 

پنل حرفه اي ارسال ايميل انبوه بدون محدوديت ارسال

ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ

سلام من سید محسن بیرجندی دانشجو رشته A&P تعمیر ونگهداری هواپیما دردانشگاه مرکز فنون وخدمات هوایی تهران (سما پران ) هستم ودارا ی هشت مهارت MCSE شرکت میکروسافت می باشم امیدوارم مطالب این وبلاگ برای شما دوستان آموزنده باشد . با تشکر
موضوعات
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آموزشی ونرم افزار و آدرس mcse.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 27
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 27
بازدید ماه : 155
بازدید کل : 186908
تعداد مطالب : 78
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1

Alternative content